Njė studim australian konfirmoi tė mirat e konsumimit tė rregullt tė ēokollatės sė zezė pėr parandalimin e infarkteve.
Ky studim i realizuar nga ''Monash University de Melbourne'' me 2 013 australianė dhe publikuar nė ''British Medical Journal'' ka treguar efekte domethėnėse nga ēokollata me pėrqendrim tė fortė kakaoje.
Konsumi i pėrditshėm, pėr njė periudhė 10-vjeēare, i 100 gramė ēokollate qė pėrmban tė paktėn 70 pėr qind kakao do tė mundėsonte gjithashtu shmangien e 70 aksidenteve kardiake fatale dhe 15 jo fatale nė njė popullsi prej 10 000 personash.
"Pėrfundimet tona theksojnė se ēokollata e zezė mund tė japė njė alternativė ose njė kompletim tė terapisė mjekėsore tek personat qė shfaqin njė rrezik tė lartė tė sėmundjeve kardiovaskulare'', konfirmoi Ella Zomer.
Ēokollata ėshtė e pasur me polifenol, antioksidues i fuqishėm natyror qė ul stresin dhe redukton rreziqet kardio-vaskulare, tumoret dhe sėmundje tė tjera kronike.
Ky studim i realizuar nga ''Monash University de Melbourne'' me 2 013 australianė dhe publikuar nė ''British Medical Journal'' ka treguar efekte domethėnėse nga ēokollata me pėrqendrim tė fortė kakaoje.
Konsumi i pėrditshėm, pėr njė periudhė 10-vjeēare, i 100 gramė ēokollate qė pėrmban tė paktėn 70 pėr qind kakao do tė mundėsonte gjithashtu shmangien e 70 aksidenteve kardiake fatale dhe 15 jo fatale nė njė popullsi prej 10 000 personash.
"Pėrfundimet tona theksojnė se ēokollata e zezė mund tė japė njė alternativė ose njė kompletim tė terapisė mjekėsore tek personat qė shfaqin njė rrezik tė lartė tė sėmundjeve kardiovaskulare'', konfirmoi Ella Zomer.
Ēokollata ėshtė e pasur me polifenol, antioksidues i fuqishėm natyror qė ul stresin dhe redukton rreziqet kardio-vaskulare, tumoret dhe sėmundje tė tjera kronike.

Më të komentuarat