Ushqimet tė cilat pėrmbajnė sasi tė mėdha tė sheqernave dhe yndyrave ulin inteligjencėn e fėmijėve, treguan studimet e fundit, pėrderisa ushqimet shėndetshme ndikojnė nė ngritjen e inteligjencės.
Tek fėmijėt nėn moshėn tetėvjeēare qė kishin konsumuar ushqime tė shpejta, kishte rezultuar tė kenė deri nė dy pika inteligjencė mė tė vogėl, krahasuar me fėmijėt e tjerė tė cilėt kishin konsumuar ushqime tė shėndetshme.
Autorja e studimit, Lisa Smither, ka thėnė pėr European Journal of Epidemiology, Edhe pse diferencat nė IQ nuk janė tė mėdha, ky studim mund tė ketė ndikim nė vetėdijesim e opinionit se ēfarė ndikim negativ kanė ushqimet me sheqerna dhe yndyrna.
Sipas saj ushqimi i nė dy vitet e para tek fėmijėt i furnizon zhvillimin e indeve tė trurit, prandaj ėshtė e rėndėsishme tė vlerėsohet ndikimi i ushqimit nė IQ-nė e fėmijėve.
Tek fėmijėt nėn moshėn tetėvjeēare qė kishin konsumuar ushqime tė shpejta, kishte rezultuar tė kenė deri nė dy pika inteligjencė mė tė vogėl, krahasuar me fėmijėt e tjerė tė cilėt kishin konsumuar ushqime tė shėndetshme.
Autorja e studimit, Lisa Smither, ka thėnė pėr European Journal of Epidemiology, Edhe pse diferencat nė IQ nuk janė tė mėdha, ky studim mund tė ketė ndikim nė vetėdijesim e opinionit se ēfarė ndikim negativ kanė ushqimet me sheqerna dhe yndyrna.
Sipas saj ushqimi i nė dy vitet e para tek fėmijėt i furnizon zhvillimin e indeve tė trurit, prandaj ėshtė e rėndėsishme tė vlerėsohet ndikimi i ushqimit nė IQ-nė e fėmijėve.

Më të komentuarat