Njė hulumtim i realizuar sė fundmi ka konfirmuar se njerėzit tė cilėt konsumojnė kafe janė mė pak tė rrezikuar qė tė sėmuren nga sėmundja Parkinson.
Autorėt e studimit thonė se dy filxhanė kafe nė ditė, dukshėm mund tė zvogėlojnė simptomat qė lidhen me kėtė sėmundje.
Shkencėtarėt pranė Universitetit McGill nė Montreal, ku ėshtė realizuar studimi, rekomandojnė qė tė mos teprohet me kafe dhe tė mos pritet shumė efekt nga ajo, por njė efekt i lehtė parandalues.
Studimet e mėparshme kanė treguar, po ashtu, se kafeina ka efekt edhe nė parandalimin e sėmundjes Alzheimer.
Sėmundja e Parkinsonit ėshtė shpjeguar pėr herė tė parė nė fillim tė viteve 1800 nga mjeku anglez James Parkinson qė e quajti paralize e lėvizshme , dhe sot ėshtė njė ndėr sėmundjet neurologjike me te pėrhapura.
Sipas te dhėnave numri shkon deri ne afėrsisht 1 milion individė te prekur, dhe ēdo vit diagnostikohen ofro 50.000 raste te reja dhe pritet qe ne vitet e ardhshme ky numėr te rritet.
Autorėt e studimit thonė se dy filxhanė kafe nė ditė, dukshėm mund tė zvogėlojnė simptomat qė lidhen me kėtė sėmundje.
Shkencėtarėt pranė Universitetit McGill nė Montreal, ku ėshtė realizuar studimi, rekomandojnė qė tė mos teprohet me kafe dhe tė mos pritet shumė efekt nga ajo, por njė efekt i lehtė parandalues.
Studimet e mėparshme kanė treguar, po ashtu, se kafeina ka efekt edhe nė parandalimin e sėmundjes Alzheimer.
Sėmundja e Parkinsonit ėshtė shpjeguar pėr herė tė parė nė fillim tė viteve 1800 nga mjeku anglez James Parkinson qė e quajti paralize e lėvizshme , dhe sot ėshtė njė ndėr sėmundjet neurologjike me te pėrhapura.
Sipas te dhėnave numri shkon deri ne afėrsisht 1 milion individė te prekur, dhe ēdo vit diagnostikohen ofro 50.000 raste te reja dhe pritet qe ne vitet e ardhshme ky numėr te rritet.

Më të komentuarat